Upravljanje odnosima s klijentima, engleski Customer (Client) relationship management, skraćeno CRM, je poslovna strategija koja se temelji na na filozofiji „kupac je kralj“ tj. kupca stavlja na središnje mjesto. U užem smislu to je računalna aplikacija koja omogućava evidenciju i planiranje svih poslovnih odnosa koje tvrtka ima sa svojim klijentima.

Naknadnom analizom evidentiranih informacija unutar aplikacije moguće je ostvariti prisniji odnos s klijentom na osnovu razumijevanja svih njegovih potreba i brzih reakcija kompanije na postavljene izazove. Klijent se osjeća važnim jer nema “praznog hoda” u rješavanju njegovih zahtjeva a svi procesi se obavljaju brzo i jednostavno što rezultira dugoročnom poslovnom suradnjom i odanošću klijenta. Ovdje treba napomenuti  da se u smislu Vtiger CRM sustava ne govori o socijalnim vještinama prodajnog osoblja u odnosu s kupcima. Vtiger CRM sustav je aplikacija koja pomaže da ukoliko te vještine postoje, utoliko još više dođu do izražaja.

 

CRM pored svoje osnovne funkcije upravljanja odnosima s klijentima osigurava i određeni stupanj automatizacije svih poslovnih procesa poduzeća koji podrazumijevaju promociju i prodaju proizvoda i usluga.

Preporučamo korištenje Vtiger CRM  besplatnog Open Source IT rješenja, što znači da je moguće koristiti aplikaciju bez plaćanja dozvole za korištenje aplikacije a troškovi se svode na proces instalacije, prilagodbe i edukacije korisnika sustava.

CRM sustav Vtiger može raditi samostalno ili nadograditi vašu postojeću poslovnu aplikaciju na način da sve zadatke u vezi vođenja odnosa s kupcima preuzme na sebe.
Ovo je najbolja kombinacija za “bezbolno” proširenje funkcionalnosti postojećeg poslovnog sustava.

U slučaj korištenja CRM sustava kao samostalnog rješenja Vtiger može preuezti na sebe vođenje zaliha odnosno količinskog stanja artikala ili robe raspoložive za prodaju i isporuku.

Kratak opis mogućnosti:

Upravljanje procesima prodaje (prodajne prilike, kontakti, klijenti, ponude, računi…)

Upravljanje marketinškim aktivnostima (izrada ponuda, cirkularna pisma, kampanje…)

Kolaboracijski alati (kalendar, adresar, zadaci -“task”, obaveze – “to-do”)

Korisnička podrška i servis (reklamacije, često postavljana pitanja, rješavanje zahtjeva – “ticketing”)

E-mail integracija

Izrada cirkularnog pisma sa podacima iz vtiger CRM sustava  iz Microsoft Word aplikacije (predlošci)

Upravljanje zalihama (dobavljači, cjenici dobavljača, izrada primki…)

Višekorisničko okruženje (pristupne kontrolne liste, korisnici, grupe, uloge, profili…)

Ključne riječi: CRM – Croatia – Croatian – Vtiger – Vtiger CRM – softver – sustav – software
Želite li koristiti CRM u Vašem poslovanju?

CRM sustav
Zašto nam je potreban CRM sustav?

CRM sustav nam omogućava automatizaciju poslovanja na način da sve poslovne procese koji se ponavljaju unutar poduzeća  a koje je moguće predvidjeti preuzima na sebe.
CRM sustavi mogu automatikom slati elektroničku poštu koja podsjeća naše klijente da trebaju nešto poduzeti, recimo platiti račun, točno kad istekne vrijeme odgode plaćanja.

Pojednostavljeno do krajnjih granica radi se o nekom super Rokovniku u softverskoj izvedbi u koji se zapisuje sve bitno i onda je to bitno kasnije brzo dostupno preko raznih izbornika, pretraga, izvještaja i slično. Unošenje “bitnih” podataka je pojednostavljeno i brzo jer nema ponavljanja već unesenih informacija. Sve važne informacije za odnos s kupcem ili vođenje projekata pa čak i zaliha se pohranjuju u CRM. Softver se može povezati s drugim sustavima kao ERP-om (poslovnim sustavom u kojem radite račune) ili računovodstvenim sustavom odakle se onda uzimaju već unesene informacije ako takve postoje. Nakon dobro evidentiranih informacija u CRM sustavu moguće je automatizirati razne obavijesti o događajima vezanim za poslovanje pa tako te obavijesti mogu dobivati djelatnici u poduzeću kao i klijenti s kojima ti djelatnici posluju. Upravljanje događajima i raznim podsjetnicima omogućuje da vi ili vaši klijenti budu informirani na vrijeme o aktivnostima koje treba obaviti kako bi se poslovanje odvijalo bez zastoja i neugodnih situacija.

Osim toga korištenjem portala za klijente CRM sustav omogućava da kupci samostalno bez vaše intervencije mogu provjeriti stanje duga, potražiti račune i ostale dokumente ako im to dozvolite.

CRM sustavi i ERP (poslovni sustav)
Trebam li CRM sustav ako već imam ERP (Enterprise Resource Planning) poslovni sustav?

Odgovor na ovo pitanje naravno ovisi o ERP sustavu koji koristite. Ako se radi o Windows desktop aplikaciji onda bi vjerojatno trebali koristiti neku od CRM web aplikacija kao što je Vtiger.
Prednosti rada u web aplikaciji proizlaze iz samih temelja internetskih aplikacija a radi se o korištenju web poveznica (hyperlink) koje nam omogućuju brzi dohvat informacija iz različitih dijelova CRM sustava. Pristup informacijama s pametnih uređaja je puno jednostavniji što osigurava pokretnost prodajnog tima na terenu.

Unos i pregled ključnih informacija u CRM sustav je moguć sa svih lokacija gdje postoji pristup internetu. Dodatno većina ERP sustava nema dobro razrađene CRM module jer oni dugo vremena nisu bili ključni za poslovanje kao što je to danas.  Zbog toga unos  i pregled informacija nije tako jednostavan kao u web CRM aplikacijama.